مشاوره خانواده

  • ۰
  • ۰

پونک

پونَک، نام یکی از محله‌های شهر تهران است که در شمال غربی آن و بخش بزرگ آن در منطقه ۵ و بخشی دیگر در منطقه ۲ قرار گرفته‌است. طبق آخرین آمار حدود ۲۲۰۰۰ نفر جمعیت دارد.این محله مناسب آپارتمان مبله ، اجاره آپارتمان مبله در تهران ، اجاره سوئیت در تهران، اجاره آپارتمان مبله ارزان در تهران ، اجاره روزانه آپارتمان مبله در تهران می باشد. 

این محله از باختر به جنت‌آباد (تهران) (بزرگراه شهید ستاری)، از خاور به دره پونک و شهرک غرب (بزرگراه شهید اشرفی اصفهانی)، از شمال به محله حصارک و از جنوب به محله باغ‌فیض (بزرگراه شهید همت) محدود است. خیابان سیمون بولیوار و محله چهاردیواری نیز در انتهای شمال باختری پونک قرار دارند. محله‌های مراد آباد و حصارک در اطراف پونک قرار دارند. قسمتی از شهرک غرب نیز جزو پونک هستند و به عنوان پونک باختری شناخته می‌شود.این محله مناسب آپارتمان مبله ، اجاره آپارتمان مبله در تهران ، اجاره سوئیت در تهران، اجاره آپارتمان مبله ارزان در تهران ، اجاره روزانه آپارتمان مبله در تهران می باشد. 

ده پونک

ده پونک در قدیم محل باغ‌های بزرگ و توتستان‌های قدیمی باختری تهران بوده است که از این باغ‌ها شمار کمی امروزه به‌جا مانده است و وجه نامگذاری آن به علت فراوانی گل پونه در دره پونک در قدیم است.

خیابان‌ها و بلوارهای اصلی

از خیابان‌های اصلی می‌توان به میرزابابایی، اشرفی اصفهانی، شهید مخبری (گلستان)، سردار جنگل، همیلا، بلوار عدل، خیابان زیتون ٫خیابان چمران ٫المهدی و بلوار کمالی اشاره کرد.

اماکن شاخص

مرکز خرید تیراژه در پونک

مجتمع تجاری بوستان

پاساژ تیراژه (سرزمین عجایب)

بارگاه امامزادگان عینعلی و زینعلی

مجتمع (برج‌های) مسکونی تجاری جام‌جم همت

بوستان نهج البلاغه

  • ۹۷/۰۵/۱۳
  • mahsa ahmadi

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی