مشاوره خانواده

  • ۰
  • ۰

روکش اپوکسی
روکش کفپوش اپوکسی با درصد سیلیس بسیار کمتر که روی سطح تمیز شده ریخته و با استفاده از شانه های پلاستیکی مخصوص روی سطح پهن میشوند و ضخامتی حدود ۲ میلیمتر خواهند داشت. استفاده از دستگاه اسپری دو جزئی نیز برای سهولت و تسریع کار در سطوح بزرگ امکان پذیر است روکش کفپوش اپوکسی در برابر مواد شیمیایی ، سایش ناشی از تردد افراد و وسایل نقلیه سبک صنعتی مقاوم استو با فام های مختلف و براق به زیبایی محیط می افزایند. روکش کفپوش اپوکسی در آزمایشگاهها ، بیمارستانها ، کارخانه های تولید مواد غذایی و انبار ها کاربرد دارند. روکش اپوکسی برای پوشش سطوح مختلف در صنایع گوناگون و بیمارستان ها بعلت خاصیت ضد میکروبی و بهداشتی بسیار پر کاربرد می باشد.

قابل مصرف و اجرای اپوکسی بر روی کف سالن ها و مخازن در صنایع شیمیایی پتروشیمی نفت ، گاز و صنایع دارویی و کارخانجات صنعتی .دارای مقاومت سایشی و فشاری بسیار بالا – بصورت کاملا یکپارچه و واتر پروف.چسبندگی عالی به بتن ، سنگ و فلز – قابل تردد با لیفتراک و کامیون.صد در صد خالص و بدون حلال – کاملا بهداشتی و آنتی باکتریال.

  • ۹۷/۰۵/۲۰
  • mahsa ahmadi

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی