مشاوره خانواده

  • ۰
  • ۰

عشق چیست؟

  از نظر مشاوره خانواده کمتر کسی مفهوم عشق را می‌داند و اکثر ارتباطاتی که از آن به عنوان عشق یاد می‌شود تنها گرایش‌های زودگذری است که بر اثر جاذبه‌های ظاهری بین دو نفر ایجاد می‌شود.

 

وقتی دو نفر می‌توانند ادعای عاشق شدن داشته باشند که به ظرفیت‌های لازم عشق ورزیدن رسیده باشند و هنر عشق ورزی را آموخته باشند، نه اینکه ادای انسان‌های عاشق را در بیاورند.

 

عشق‌های موجود عموما عشق‌های زودگذر و بیمارگونه‌ای هستند که تازه در شکل تند و پرحرارت خودش می‌بینیم که عشق‌ها نتیجه نیاز و احتیاج افراد است یعنی به میزانی که یک نفر بتواند نیازهای جسمی، عاطفی، روانی و اجتماعی یک نفر را برآورده کند به همان اندازه مورد عشق وی قرار می‌گیرد. که متاسفانه این هم فقط یک احساس از سر نیاز است.

جهت مشاوره خانواده ،مشاوره خانواده شبانه روزی ،مشاوره خانواده تلفنی، مشاوره خانواده حضوری با شماره 9099072078 تماس حاصل نمایید.

  • ۹۷/۰۲/۱۸
  • mahsa ahmadi

نظرات (۱)

موافقم...
سلام دوستم....برای ماه مبارک رمضان یه ختم گروهی توی وبلاگم داریم...شمام اگه دوس دارین همراهمون باشین چند جزئی بیاین وبلاگم زودتر تا جدول ها پر نشدن....

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی