مشاوره خانواده

  • ۰
  • ۰

محله مینی‌سیتی

محله مینی سیتی یکی از خلوت‌ترین و خوش آب و هواترین محله‌های شهر تهران است.محله مینی سیتی واقع در منطقه یک شهر تهران (محدوده شمیرانات) می‌باشد. مینی سیتی از شمال در مجاورت ارتفاعات رشته کوه البرز (خرگوش تپه) قرار دارد؛ از «جنوب» به اراضی لویزان، ازگل و اراج؛ از «شرق» به سوهانک و لواسانات و از «غرب» به محله اقدسیه محدود می‌شود. این محله شامل شهرک‌های «قائم»، محلاتی، نفت، کوثر، لاله، دانشگاه، صدف، آتی ساز، یاس می‌باشد. این محله مناسب اجاره آپارتمان مبله، اجاره آپارتمان مبله در تهران ، اجاره سوئیت در تهران ، اجاره آپارتمان مبله ارزان در تهران و اجاره روزانه آپارتمان مبله در تهران می باشد. 

اولین شهربازی تهران به نام شهربازی مینی سیتی (پارک شادی مینی سیتی) در این مکان احداث شده بود، به مرور زمان اسم این شهربازی برای این منطقه استفاده شد؛ تا آنجا که این نام هنوز به این منطقه اطلاق می‌شود.

این شهربازی چند سال بیش به منظور احداث ایستگاه مترو تخریب شد.این محله یکی از خوش آب و هواترین مناطق شهر تهران به‌شمار می‌آید و زمستان‌هایی سرد تر از سایر مناطق تهران دارد.

خط ۳ مترو شهر تهران (متروی قائم)، طولانی‌ترین خط متروی خاور میانه در این محله قرار دارد.

  • ۹۷/۰۵/۱۸
  • mahsa ahmadi

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی