مشاوره خانواده

  • ۰
  • ۰

اطلاعات محله فلاح

این محله در منطقه 17 شهرداری تهران واقع شده و از شمال به خیابان قزوین، از غرب به خیابان لقمان حکیم و سجاد، از شرق به شهید سوری و از جنوب به خیابان ابوذر محدود می باشد.اکثر اقوام این محله آذری می ‌باشند که در شکل‌گیری بافت محله موثر بوده‌اند.این محله برای اجاره آپارتمان مبله ، اجاره آپارتمان مبله در تهران ، اجاره سوئیت درتهران ، اجاره آپارتمان مبله ارزان در تهران و اجاره روزانه آپارتمان مبله در تهران مناسب می باشد. 

این محله آسیب‌پذیرترین نقطه شهر تهران به‌شمار می‌آید. دلایل آن در روزنامه ابرار چنین توصیف می‌شود: وجود تراکم جمعیتی به میزان ۴ برابر دیگر مناطق، فرسودگی بافت شهری در حداقل ۷۰ درصد بناها، رشته قنات‌های متعدد و امتداد یکی از گسلهای تهران در منطقه ۱۷ واقع در جنوب غرب پایتخت.این محله برای اجاره آپارتمان مبله ، اجاره آپارتمان مبله در تهران ، اجاره سوئیت درتهران ، اجاره آپارتمان مبله ارزان در تهران و اجاره روزانه آپارتمان مبله در تهران مناسب می باشد. 

خیابان های ابوذر و قزوین از دسترسی هاس مهم این محله می باشند.

این محله دارای ایستگاه اتوبوس و تاکسی می باشد.

بیمارستان ضیاییان در این محله واقع شده است.

علاوه بر مراکز خرید در این محله بوستان های بهاران، گل سرخ و شهدای گمنام از مراکز تفریحی آن می باشند.

در این محله مراکز خریدی مانند مرکز خرید اطلس وجود دارد.

این محله دارای رستوران های ایرانی و فست فود با سطح قیمت متوسط می باشد.

  • ۹۷/۰۵/۱۸
  • mahsa ahmadi

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی