مشاوره خانواده

  • ۰
  • ۰

محله استاد معین

اطلاعات محله استاد معین

محله استادمعین در منطقه 9 تهران واقع شده است. واقع شدن میدان آزادی به عنوان مرکز توزیع سفر و نقش توزیع کنندگی بار ورودی ترافیک خیابان آزادی به عنوان یکی از شریان های اصلی شهر تهران در محدوده محله، پتانسیل های بالقوه ای را برای محله فراهم آورده است تا نقش تاثیر گذار را به لحاظ کالبدی و فرهنگی داشته باشد.

این محله مناسب اجاره آپارتمان مبله، اجاره آپارتمان مبله در تهران ، اجاره سوئیت در تهران ، اجاره آپارتمان مبله ارزان در تهران و اجاره روزانه آپارتمان مبله در تهران می باشد. 

این محله از شمال به میدان آزادی ، از جنوب به خیابان هاشمی ، از شرق به محله دکتر هوشیار و بلوار استاد معین ، از غرب به بزرگراه آیت الله سعیدی و فرودگاه مهر آباد محدود شده است.دسترسی های اصلی این محله خیابان آزادی ، میدان آزادی ، بلوار استاد معین و بزرگراه آیت الله سعیدی می باشد.

این محله مناسب اجاره آپارتمان مبله، اجاره آپارتمان مبله در تهران ، اجاره سوئیت در تهران ، اجاره آپارتمان مبله ارزان در تهران و اجاره روزانه آپارتمان مبله در تهران می باشد. 

ایستگاه های مترو دکتر معین و آزادی از ایستگاه های این محله می باشند، خط BRT خیابان آزادی و ایستگاه های تاکسی در این محله از جمله وسایل حمل ونقل عمومی آن می باشند.

بیمارستان 503 ارتش و بیمارستان آزادی در این محله واقع شده اند.

علاوه بر رستوران ها و مراکز خرید این محله ، بوستان ها و برج آزادی از مراکز تفریحی این محله می باشد.

این محله دارای مراکز خرید محلی و پاساژ می باشد.

انواع رستوران های سنتی ، قست فود ، ایرانی و فرنگی با سطح قیمت متوسط به بالا در این محله وجود دارد.

  • ۹۷/۰۵/۱۴
  • mahsa ahmadi

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی