مشاوره خانواده

  • ۰
  • ۰

مجیدیه شمالی

اطلاعات محله مجیدیه شمالی

این محله در منطقه 4 شهرداری تهران بوده و از شمال به اتوبان همت، از شرق به اتوبان امام علی، از غرب به خیابان شریعتی و از جنوب به اتوبان رسالت محدود می شود. این محله سرسبز بوده و دارای بوستان های مجیدیه، امید، شهید قدیری و پیوند نیک می باشد که از مراکز تفریحی اصلی آن به شمار می روند. ضمنا ایستگاه مترو خواجه عبدالله و صیاد شیرازی به این محله نزدیک می باشد.خیابان ریحانی، استاد حسن بنا و اتوبان رسال و همت از دستری های اصلی این محله می باشند.

این محله مناسب اجاره آپارتمان مبله ، اجاره آپارتمان مبله در تهران، اجاره سوئیت در تهران ، اجاره آپارتمان مبله ارزان در تهران و اجاره روزانه آپارتمان مبله در تهران می باشد. 

ایستگاه مترو خواجه عبدالله و صیاد شیرازی به این محله نزدیک بوده و علاوه بر آن دارای خطوط تاکسی و اتوبوس نیز می باشد.

بیمارستان رویال تهران زیر پل سید خندان هم مرز با این محله می باشد.این محله مناسب اجاره آپارتمان مبله ، اجاره آپارتمان مبله در تهران، اجاره سوئیت در تهران ، اجاره آپارتمان مبله ارزان در تهران و اجاره روزانه آپارتمان مبله در تهران می باشد. 

این محله سرسبز بوده و دارای بوستان های مجیدیه، امید، شهید قدیری و پیوند نیک می باشد که از مراکز تفریحی اصلی آن به شمار می روند.

این محله دارای مراکز خرید مناسبی در نقاط مختلفش می باشد.

محله مجیدیه شمالی دارای رستوران های مختلف یا سطح قیمت متنوع می باشد.

  • ۹۷/۰۵/۱۴
  • mahsa ahmadi

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی