مشاوره خانواده

  • ۰
  • ۰

از دیدگاه مشاوره خانواده این زن همان چیزهایی را می خواهد که بقیه زنان می خواهند . اینکه مردی را پیدا کنند که او نیز همان اندازه آنان را دوست بدارد و برایشان احترام قائل باشد . اینکه مردش نیز از اینکه با او رابطه دارد خوشحال و راضی باشد و بداند که می خواهد باقی عمرش را با او بگذارند .

از دیدگاه کارشناسان مشاوره خانواده باور کنید نامزد شما حتی در خیال خود هم نمی دیده روزی با مردی نامزد شود که به قول معروف او را سر کار بگذارد و به اشتباه و دروغ بگوید تو همان زنی هستی که من همیشه به دنبال آن بودم.

اما ناگهان یک روز بفهمد که ای بابا تمام این مدت که با هم را بطه داشتند ، آقا می دانسته که این زن مناسب او نیست اما هرگز او را احساس خودش با خبر نکرده و اجازه داده است در این خواب خرگوشی بماند . این برای هر زنی کابوس است نه رویا .

به اعتقاد شما به هم زدن رابطه تان کاری احمقانه است . حال می خواهم از شما بپرسم احمقانه برای چه کسی؟ برای شما که می خواهید یک لقمه چرب و نرم را از دست بدهید ؟ این همان چیزی است که آن را احمقانه فرض می کنید.


  • ۹۷/۰۳/۲۰
  • mahsa ahmadi

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی